Comeback!

Tro det eller ej men här kommer ett inlägg i min så oerhört aktiva blogg... Tänkte kolla om man skriver några inlägg så får vi se om nån läser det.

Har gjort en stor förändring i mitt liv denna veckan... Jag har klippt av mig mitt hår! Bort med det sparade långa slitna hästsvanshåret och in med en ny kort fräsig frilla. Dessutom tog jag hjälp av min syster idag och färgade mitt tråkgråa hår till en lite fränare brunare färg. Annars har man bara gjort det vanliga, tvättat och handlat.... va dagen att göra det idag för resten av veckan blir nog meckande och planerande inför helgen. Ska ju köra SM i Hörby på lördag och sen DM i Naestved på måndagen. Kommer bli segt med 2 tävlingar på så kort tid, kommer kännas på tisdagen kan jag ju lova. Kollade faktiskt in ett hus på nätet idag. Ett liten mysigt hus på 55 kvm med ett litet uthus på ca 20 kvm. Ganska nytt och väldigt fint, men liiiite dyrt. 800 stora. Men ska kanske åka och kolla på det sen får vi se... Har ju sidvagnscrossen att tänka på i första hand.
Sitter och kollar på Top Gear nu... Underbart program :).
Så nu får ni hålla tummarna att jag kan ta mig i kragen och lägga in några fler inlägg...

MVH Coffe

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Woho!!! Mera sånt!

2009-05-29 @ 07:06:10
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Malin

Tror säkert att det blir fler inlägg!

2009-05-29 @ 07:37:24
URL: http://femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: mamma

Dina mostrar har varit där och smygtittat, nyfikna som dom är. Fint men ensligt beläget tyckte dom.

2009-05-29 @ 09:40:06
Postat av: ida

Hoppas på ännu fler inlägg..

Hahah det gjorde du rätt i du blev ju skit snygg :P

Kram Ida

2009-05-29 @ 18:15:25
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Göran

Fan va du var snabb,dom säljer ditt hår på Fannyhair.se redan.

Hoppas de går bra i Hörby,inga motorstopp och trötta förare eller burkare.

Lycka till båda två,eller rättare sagt hela gänget!

2009-05-29 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0